سازه پست های فشار قوی

پست برق کار تقویت / کاهش / توزیع برق به خط برق و دکل ها را انجام می دهد.

  • گنتری

سازه‌های گنتری در پست‌های انتقال برق به کار می‌روند که از نظر طراحی و مواد بکار رفته و نحوه تولید آن مشابه برج‌های انتقال نیرو می باشند.

گنتری نوعی استراکچر فلزی دروازه‌ای شکل است که برای ارتباط الکتریکی تجهیزات مختلف به ویژه ارتباط خط به پست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در سازه های گنتری (پل+ستون)، کابل از خط به سازه ها و تجهیزات پست انتقال می یابد.

 

  • سازه بانک خازنی

بانک خازنی به کمک شبکه برق می‌آید و درحالیکه شبکه برق توان اکتیو را در اختیار ما قرار می‌دهد، بانک خازنی توان راکتیو را در اختیار ما قرار می‌دهد و همین مسئله موجب می‌شود که شبکه برق مجبور به فراهم کردن توان راکتیو نباشد و تنها توان اکتیو را در اختیار ما قرار دهد

 بانک خازن با توجه به نوع و کاربردش اجزای متفاوتی دارد که این اجزا شامل : تابلو برق، خازن سه فاز، رگولاتور بانک خازنی، کنتاکتور خازنی، کلید ورودی، کلید فیوز، فیلتر هارمونیک، شینه، کلید گردان و … می باشند.

  • پایه تجهیزات

 

تجهیزات انتقال و توزیع برق به مجموع تجهیزاتی که در پست برق ها برای انتقال و توزیع برق به کار می روند گفته می شود به طور مثال:(PI) مقره،(CT) ترانس جریان ،(LA) برقگیر، (DS )سکسیونرDSE ،DSR ، DSL و غیره جز تجهیزات انتقال و توزیع برق می باشند که بسته به زرگی و نوع آن پست برق تجهیزات آن هم متفاوت خواهند بود.

  • سازه های ساختمان کنترل

قطعات فلزی زیاد بوده و نسبت مقاومت به وزن از مصالح بتن بزرگتر است ، به این علت در دهانه های بزرگ سوله ها و ساختمان های مرتفع ، ساختمانهائی که برزمینهای سست قرارمیگیرند ، حائز اهمیت فراوان می باشد . دوام فولاد بسیار خوب است ، ساختمانهای فلزی که در نگهداری آنها دقت گردد . برای مدت طولانی قابل بهره برداری خواهند بود. فلز در کارخانجات بزرگ تحت نظارت دقیق تهیه می شود ، یکنواخت بودن خواص آن میتوان اطمینان کرد و خواص آن بر خلاف بتن با عوامل خارجی تحت تاثیر قرار نمی گیرد ، اطمینان در یکنواختی خواص مصالح در انتخاب ضریب اطمینان کوچک مؤثر است که خود صرفه جو یی در مصرف مصالح را باعث می شود.

مجموعه متالیست با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید سوله و سازه های فلزی همراه بهترین ها را ارائه می کند.

استعلام قیمت

جهت پیگیری درخواست و یا ارتباط  با واحد پشتیبانی با واتساپ زیر در تماس باشید