برج های تک پایه چندوجهی

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

دکل دوربین    

دکل‌های دوربین مداربسته همانطور که از نامشان پیداست به هدف افزایش برد دید و همچنین عدم دسترسی به دوربین‌‎ها استفاده می‌شوند. معمولا، این دکل‌ها را در مکان‌های عمومی نظیر پارک و خیابان‌های اصلی به منظور افزایش امنیت و ضبط رویدادهای مهم و روزمره نصب می‌کنند. البته، زمانی این دکل‌ها می‌توانند کارایی لازم را داشته باشند که دوربین‌های نصبی در آن‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند؛ چراکه ارتفاع برخی از این دکل‌ها به 6 متر و حتی بیشتر هم می‌رسد که این امر در ضبط تصاویر تاثیر گذار است.

همانطور که گفتیم، اصلی‌ترین دلیل استفاده از دکل‌های دوربین مداربسته، ارتفاع زیاد آن‌ها می‌باشد. البته، ارتفاع این دکل‌ها بستگی به مکانی‌ که قرار است آن‌ها را نصب کنیم دارد. در برخی از مواقع برای افزایش میدان و زاویه دید لازم است که ارتفاع آن‌ها را تا 6 الی 7 متر نیز در نظر بگیریم. به تبع با افزایش ارتفاع دکل باید کیفیت دوربین‌ها را نیز افزایش دهیم. دوربین‌های مداربسته در دو نوع بالت و دام عرضه می‌شوند که بهتر است برای دکل‌ها از مدل‌های دام استفاده شود

دلیل استفاده از دوربین‌های دام نیز شکل ظاهری آن‌هاست. این دوربین‌ها به شکل گنبد بوده و قابلیت ضبط تصاویر را در زاویه 360 درجه دارند. البته، از دوربین‌های بالت نیز می‌توان استفاده کرد، اما زاویه دید آن‌ها کمی محدود بوده و تنها برای ضبط تصاویر ثابت مناسب هستند. نکته بسیار مهم در نصب دکل‌های دوربین مداربسته، نحوه برق‌رسانی به دوربین می‌باشد. اگر از دوربین‌های باسیم استفاده می‌کنید، باید سیم آن را به گونه‌ای از بدنه دکل رد کنید که امکان دسترسی به آن وجود نداشته باشد. چراکه بسیاری از افراد خرابکار ممکن است با دیدن این سیم‌ها آن‌ها را قطع و سپس به کارهای .توصیه ما این است که از دوربین‌های بی سیم استفاده کرده و کنترل پنل آن را در اتاق‌های نگهبانی قرار دهید. این امر موجب می‌شود تا امنیت دوربین‌ها افزایش پیدا کرده و امکان قطع آن‌ها وجود نداشته باشد.

 

برج نوری

نوعی از پایه های روشنایی بلند شهری است که جهت تامین روشنایی مناطق و محوطه های باز مورد استفاده قرار گرفته و در گروه تولیدی تاوریست، تولید و اجرا می شود. این محصول بسیار پرکاربرد سهم بسزایی در بازار نورپردازی شهری دارد .

  • تامین روشنایی معابر ، خیابانها ، بزرگراه ها ، بوستان ها ، فضاهای باز شهری در شب
  • تامین امنیت محیط های شهری در هنگام تاریکی
  • توزیع نور و روشن کردن محوطه وسیع بدون ایجاد سایه و خیرگی
  • قابل استفاده در مراکزی که به صورت شبانه روزی کار می کنند نظیر هتلها ، فرودگاه ها ، نمایشگاه ها ، پارکینگ های ماشین ، بندر گاه ها ، ایستگاه های قطار و …
  • انعطاف پذیری بالا ، بسیار کاربردی ، کاملاً ایمن
  • عمر و دوام بالا و مقاومت فوق العاده در برابر شرایط جوی نظیر باد ، باران ، نور خورشید ، گرما ، سرما ، رطوبت و …
  • تعمیر و نگهداری فوق العاده آسان و روی سطح زمین ، به جهت متحرک بودن هد

 

پایه پرچم

پایه پرچم ها از جنس آهن و گالوانیزه گرم شامل دکل های فلزی هستند که برای نصب پرچم های بزرگ یا برج های پرچم مورد استفاده قرار می گیرند. این پایه ها که از جنس آهن و گالوانیزه گرم ساخته می شوند، معمولا بنا به نوع پرچم و لوکیشنی که قرار است پرچم در آن مکان نصب شود، ارتفاع پایه پرچم نیز متغیر خواهد بود. بر روی پایه پرچم ها دو قرقره در بالا و پایین پایه و یک سیم بکسل در بین این قرقره ها تعبیه می شود که به هنگام نصب بتوان پرچم را به طرف نوک پایه پرچم هدایت کرد.